POSLÁNÍ A VIZE

Hlavním cílem je poskytovat takové služby, aby byly naplněny i ty nejnáročnější požadavky našich klientů.

Zajišťujeme pro Vás koupi, prodej nebo pronájem všech druhů nemovitostí a kromě toho Vám můžeme doporučit i nejvýhodnější financování. Provedeme Vás všemi úskalími realitního trhu a postaráme se o to, že s našimi službami budete plně spokojeni. Jsme zavedená realitní kancelář s dobrými referencemi z dříve realizovaných převodů, profesionální i přátelský přístup je pro nás samozřejmostí, a pokud si nebudete vědět rady, pomůžeme najít nejvhodnější řešení. Našim klientům poskytujeme komplexní služby v rámci realitní problematiky a to formou konzultací a porad, včetně sepisování příslušných smluv.

Z okruhu námi poskytovaných služeb:

  • kompletní servis ve věcech převodu nemovitostí
  • smluvní převody nemovitostí (darovací, kupní a směnné smlouvy)
  • prověření původu nemovitostí
  • vypořádání společného jmění manželů
  • nájemní a podnájemní vztahy
  • věcná břemena, zástavní práva
  • spoluvlastnické vztahy k nemovitostem
  • zastupování klientů v územním, stavebním a kolaudačním řízením
  • odhady tržní ceny pro dědické řízení
  • zastupování klientů v exekučním řízením
  • zastupování klientů před katastrálními úřady
  • úschovy peněz a listin

Pro bezplatné a nezávazné konzultace jsme Vám k dispozici v naší kanceláři.

Rádi bychom se s Vámi podělili o to, co od nás můžete získat, co Vám můžeme dát a pak se sami rozhodněte, jestli jsou naše služby pro vás vhodné. Řada klientů, kteří s námi v minulosti spolupracovali se k nám vrací a to je pro nás největším oceněním a reklamou.

 

Proč byste si měli vybrat nás

Jsme místní specialisté na koupi, prodej a pronájem bytů, rodinných domů, pozemků a dalších typů nemovitostí. Dlouhodobě působíme v této lokalitě a realizovali jsme zde řadu úspěšných převodů. Máme vždy aktuální přehled o cenách nemovitostí a neustále sledujeme novinky zákona, proto našim klientům pomáháme dělat ta nejlepší rozhodnutí už řadu let.
Naším klientům dokážeme sjednat prostřednictvím partnera nejvýhodnější financování srovnáním všech hypotečních bank a stavebních spořitelen, které jsou na trhu aktuálně dostupné. Do 24 hodin po obdržení nezbytných dokladů Vám předložíme porovnání, na základě kterého se můžete sami rozhodnout, zda si vyhlédnutou nemovitost koupíte. Profesionální a přátelský přístup je u nás samozřejmostí, a pokud si nebudete vědět rady, vždy vám poradíme a pokusíme se najít nejvhodnější řešení.
Naše služby jsou vždy komplexní a ke každému klientovi přistupujeme individuálně. Zajišťujeme inzerci v rámci celé ČR na nejvýznamnějších realitních portálech, garantovaný právní servis včetně advokátní úschovy kupní ceny, průkazy energetické náročnosti, znalecké posudky, geometrické plány, odborné posudky pro soudy, notáře a řadu dalších činností, které jsou s každým klientem řešeny individuálně. Vždy se řídíme etickým kodexem a máme propracovaný klientský servis.

Důležité informace

My, jako správce osobních údajů, Vás jako klienta a uživatele webových stránek www.realityrosice.cz informujeme o níže popsaném shromažďování osobních údajů a zásadách ochrany soukromí. V případě, že budete potřebovat kteroukoliv část textu vysvětlit, poradit anebo projednat další zpracování Vašich osobních údajů, můžete se na nás kdykoliv obrátit na e-mailové adrese info@realityrosice.cz

Zpracování osobních údajů dětí

Naše webové stránky nejsou určeny pro děti mladší 16 let. Osobní údaje dětí mladších 16 let nezpracováváme.

Rozsah zpracování osobních údajů

Když nás kontaktujete prostřednictvím webových stránek, nebo pokud se stáváte naším klientem či obchodním partnerem, můžete být požádáni o vyplnění určitých údajů o sobě nebo Vaší společnosti. Těmito údaji mohou být zejména:

  1. a) Vaše jméno a příjmení,
  2. b) obchodní firma,
  3. c) adresa nebo sídlo společnosti,
  4. d) datum narození, identifikační číslo a daňové identifikační číslo,
  5. e) telefonní číslo nebo
  6. f) e-mailová adresa

Na našich webových stránkách Vás nesledujeme, takže se k nám dostanou jenom ty Vaše osobní údaje, které nám výslovně sdělíte.

Účel zpracování

Údaje, které nám poskytujete, používáme k tomu, abychom Vás kontaktovali zpět a poskytli Vám informace, o které jste nás požádali, nebo pro účely plnění smlouvy, tj. zprostředkování koupě či prodeje nemovitosti. Veškeré osobní údaje jsou zpracovány zákonným a transparentním způsobem a jsou vyžadovány pouze přiměřené, relevantní a nezbytné údaje ve vztahu k účelu zpracování.

Vaše jméno, příjmení a e-mailovou adresu můžeme vedle toho využít k tomu, abychom Vám zasílali obchodní sdělení, tj. abychom Vás informovali o událostech, publikacích nebo službách, které poskytujeme a které by Vás, podle našeho názoru, mohly zajímat. Poskytnutí osobních údajů pro účely plnění smlouvy a poskytnutí osobních údajů pro účely odpovědi na Vámi vznesené dotazy nebo Vámi požadované informace jsou naším smluvním požadavkem, a jejich neposkytnutí může být důsledkem neuzavření smlouvy nebo neposkytnutí odpovědi na Vámi vznesené dotazy.

Vedle toho zpracování Vašich osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení můžete kdykoliv odmítnout a nebude to mít vliv na naše jiné vzájemné vztahy. Stačí nám zaslat e-mail s příslušnou žádostí, nebo jinou adresu, ze které jste od nás obdržel obchodní sdělení.

Kdo má k Vašim osobním údajům přístup

Vaše osobní údaje budeme jako správce zpracovávat My. Vaše osobní údaje můžeme za výše uvedenými účely předat našim subdodavatelům, aby pro nás provedli jejich zpracování. Osobní údaje mohou být předány:

  • spolupracujícím realitním makléřům;
  • externí advokátní kanceláři;
  • zpracovatelům, kteří poskytují Zprostředkovateli serverové, webové, cloudové nebo IT služby, či kteří jsou jeho obchodními partnery;
  • bankám a finančním institucím

Vaše osobní údaje nebudou poskytnuty třetím osobám ze zemí mimo EU a EHP.

Doba zpracování osobních údajů

Vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu, po kterou Vám budeme poskytovat naše služby či plnit vzájemnou smlouvu, nebo po dobu nezbytnou k plnění archivačních povinností podle platných právních předpisů, jako jsou například zákon o účetnictví, zákon o archivnictví a evidenci nebo zákon o dani z přidané hodnoty, nejdéle však 10 let od ukončení poskytování služeb či smluvního plnění.l

Vaše práva plynoucí ze zpracování osobních údajů

Ve vztahu k námi prováděnému zpracování Vašich osobních údajů máte následující práva:

  1. a) právo na přístup k osobním údajům;
  2. b) právo na opravu;
  3. c) právo na výmaz („právo být zapomenut“);
  4. d) právo na omezení zpracování údajů;
  5. e) právo vznést námitku proti zpracování; a
  6. f) právo podat stížnost na zpracování osobních údajů.

Vaše práva jsou níže vysvětlena, abyste si dokázal/a udělat jasnější představu o jejich obsahu.

Všechna Vaše práva můžete uplatnit tak, že nás kontaktujete na e-mailové adrese info@realityrosice.cz

Právo na přístup znamená, že si kdykoliv můžete požádat o naše potvrzení, zda osobní údaje, které se Vás týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud jsou, pak za jakými účely, v jakém rozsahu, komu jsou zpřístupněny, jak dlouho je budeme zpracovávat, zda máte právo na opravu, výmaz, omezení zpracování či vznést námitku, odkud jsme osobní údaje získali a zda dochází k na základě zpracování Vašich osobních údajů k automatickému rozhodování, včetně případného profilování. Také máte právo získat kopii Vašich osobních údajů, přičemž první poskytnutí je bezplatné, za další poskytnutí pak může Zprostředkovatel požadovat přiměřenou úhradu administrativních nákladů.

Právo na opravu znamená, že nás kdykoliv můžete požádat o opravu či doplnění Vašich osobních údajů, pokud by byly nepřesné či neúplné.

Právo na výmaz znamená, že musíme vymazat Vaše osobní údaje pokud (i) již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány, (ii) zpracování je protiprávní, (iii) vznesete námitky proti zpracování a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování, nebo (iv) nám to ukládá zákonná povinnost.

Právo na omezení zpracování znamená, že dokud nevyřešíme jakékoliv sporné otázky ohledně zpracování Vašich osobních údajů, musíme omezit zpracování Vašich osobních údajů tak, že tyto můžeme mít pouze uloženy a případně je můžeme použít z důvodu určení, výkonu nebo obhajoby právních nároků.

Právo vznést námitku znamená, že můžete vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, které zpracováváme pro účely přímého marketingu nebo z důvodu oprávněného zájmu. Pokud vznesete námitku proti zpracování pro účely přímého marketingu, nebudou již Vaše osobní údaje pro tyto účely zpracovávány.

Tyto Zásady ochrany osobních údajů jsou účinné od 25. 5. 2018

Zprostředkovatel tímto v souladu s platnou právní úpravou poučuje každého konkrétního Zájemce (v souvislosti se Zprostředkovatelskou smlouvou, kterou Zájemce hodlá uzavřít se Zprostředkovatelem) o tom, že:

  • Zprostředkovatelská smlouva spadá pod režim OZ;
  • Předmětem služby nabízené Zprostředkovatelem má být zprostředkování: prodeje nemovitých věcí / pronájmu nemovitých věcí / podnájmu nemovitých věcí / převodu podílu v korporaci s výjimkou podílu v bytovém družstvu / převodu družstevního podílu, třetí osobě;
  • Předmět zprostředkování bude nabízen za cenu uvedenou ve Zprostředkovatelské smlouvě (tj. za tzv. doporučenou cenu);
  • Zprostředkovatelská smlouva se uzavírá na dobu určitou (když tato bude sjednanou ve Zprostředkovatelské smlouvě) – s možností automatického prodloužení této (o původně sjednanou délku trvání této), pokud alespoň jedna ze smluvních stran ve lhůtě minimálně 2 měsíce před koncem sjednané doby (byť prodloužené) trvání Zprostředkovatelské smlouvy nedoručí druhé smluvní straně doporučeným dopisem oznámení o tom, že trvá na ukončení Zprostředkovatelské smlouvy;
  • Cena služby (tj. Provize) bude činit konkrétní částku (která bude uvedena ve zprostředkovávané smlouvě); V případě zprostředkování nájmu/podnájmu bude Provize činit pevnou (paušální) částku uvedenou ve Zprostředkovatelské smlouvě.
  • Práva zájemce z případného vadného plnění služeb, stejně jako podmínky těchto práv se řídí ustanoveními § 1914 a násl. OZ (zejména viz § 1915 až 1916, jakož i 1921 až 1925 OZ).

Zvláštní poučení o možnosti odstoupit od Zprostředkovatelské smlouvy, byla–li tato uzavřena mimo prostory obvyklé pro podnikání zprostředkovatele (k tomu viz i ustanovení § 1828/2 OZ):

  • Máte právo odstoupit od Zprostředkovatelské smlouvy (bez udání důvodu), a to do 14 dnů od uzavření Zprostředkovatelské smlouvy.
  • Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Zprostředkovatelské smlouvy musíte o svém rozhodnutí odstoupit od této informovat (vložte Vaše jméno a příjmení, obchodní firmu/název, adresu sídla a případně Vaše telefonní a faxové číslo a e-mailovou adresu) formou jednoznačného prohlášení (např. dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxu nebo e-mailu).
  • Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od Zprostředkovatelské smlouvy, postačuje odeslat sdělení o uplatnění práva odstoupit od Zprostředkovatelské smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

Zároveň Vás však výslovně poučujeme (ve smyslu ustanovení § 1837 OZ), že nebudete mít právo odstoupit od Zprostředkovatelské smlouvy (za shora uvedených podmínek), pokud jste požádal, aby poskytování služeb začalo již během lhůty pro odstoupení od Zprostředkovatelské smlouvy a přitom zprostředkovatel zprostředkoval (nejpozději v den předcházející odeslání oznámení o odstoupení) osobu mající zájem o nákup předmětných nemovitých věcí za podmínek stanovených ve Zprostředkovatelské smlouvě. V takovémto případě nebude k Vámi odeslanému odstoupení (z pohledu zprostředkovatele) přihlíženo, a to bez ohledu na to, zda jste byl o zprostředkované osobě již informován ze strany zprostředkovatele; čímž samozřejmě není dotčena možnost posouzení věci soudem.

Zprostředkovatel vykonává svoji činnost s odbornou péčí, v souladu s dobrými mravy, právním řádem a obchodní etikou tak, aby klienti zprostředkovatele nebyli uvedeni v omyl a neutrpěli jakoukoli majetkovou či nemajetkovou újmu.

Zprostředkovatel hájí zájmy svých klientů a současně se chová spravedlivě ve vztahu ke všem účastníkům obchodu. Zprostředkovatel nezneužívá svého postavení v neprospěch klienta.

Zprostředkovatel uvádí při prezentaci svých Služeb a při nabídce nemovitostí pravdivé a úplné informace. Vědomé uvádění zavádějících informací, vynechání závažných skutečností nebo nepravdivých tvrzení je zakázáno.

Zprostředkovatel se vždy zavazuje uvádět pravdivé údaje o ceně nabízené nemovitosti. V případě, že provize zprostředkovatele v ceně není obsažena, je zprostředkovatel povinen zájemce o nemovitost o výši provize pravdivě informovat. Zprostředkovatel nesmí nabízet nemovitosti, aniž by předem obdržel souhlas od jejich vlastníků či osob oprávněných k jejich prodeji.  Zprostředkovatel při poskytování svých Služeb vždy informuje všechny zúčastněné strany daného realitního obchodu, kterou stranu zastupuje.

Za účelem ochrany práv zúčastněných stran realitního obchodu a z důvodu právní jistoty stran uzavírá Zprostředkovatel se svými klienty smlouvu, aby nebylo pochyb ohledně vzájemných práv a povinností souvisejících s realitním obchodem.

Zprostředkovatel nesmí bez souhlasu klienta zveřejnit či poskytnout jakékoliv třetí osobě důvěrné, běžně nedostupné informace poskytnuté klientem, a to ani po ukončení spolupráce, vyjma případů, kdy je takové poskytnutí vyžadováno zákonem nebo příslušnými orgány jednajícími na základě právních předpisů a v souladu s nimi.

Zprostředkovatel průběžně absolvuje školení tak, aby se zdokonaloval ve všech oblastech realitní činnosti a zvyšovala se jeho odbornost a kvalifikace.

Provizi za zprostředkování koupě hradí ve většině případů kupující. Standardní výše provize se pohybuje v rozmezí 3 – 5 %, v závislosti na výši kupní ceny. Výše provize může být sjednána dohodou. U nemovitostí s nižší kupní cenou může být provize vyšší než 5%, v závislosti na složitosti případu a také, aby byly pokryté veškeré náklady.

V provizi za zprostředkování koupě je zahrnuto sepsání budoucí kupní smlouvy, kupní smlouvy, advokátní úschovy kupní ceny, úhrada správních poplatků a návrh na vklad vlastnického práva do katastru nemovitostí.

U zprostředkování pronájmů se naše provize pohybuje v rozmezí 1 – 2 měsíčních pronájmů za sjednaný pronájem jednotky. U pronájmu nelze stanovit odměnu procentuálně, -nýbrž jde zejména o pokrytí nákladů, které realitní kancelář nese. V rámci provize u pronájmů je pro klienty zajištěno a uhrazeno zpracování smluv a  dalších potřebných listin advokátní kanceláří v souvislosti s pronájmem, příprava pronájmu, jeho předání, režijní výdaje a odměna makléře.

POUČENÍ k vyplnění přiznání k dani z nabytí nemovitých věcí podle zákonného opatření Senátu č. 340/2013 Sb. o dani z nabytí nemovitých věcí.

Poplatníkem daně z nabytí nemovitých věcí je nabyvatel. Základ daně se stanoví z tzv. nabývací hodnoty nemovité věci. Nabývací hodnotou je sjednaná cena, srovnávací daňová hodnota, zjištěná cena nebo zvláštní cena. Nabývací hodnota se stanoví ke dni, kdy nastala skutečnost, která je předmětem daně. Sazba daně činí 4 %.

Zvolí-li si poplatník směrnou hodnotu, je povinen v přiznání vyčíslit zálohu ve výši 4 % z kupní ceny sjednané, uvést v přílohách požadované údaje o jednotlivých nemovitých věcech a ve lhůtě pro podání přiznání ji zaplatit. Na základě údajů uvedených poplatníkem vypočte správce daně směrnou hodnotu nemovité věci, určí její srovnávací daňovou hodnotu, kterou porovná se sjednanou cenou, stanoví základ daně a daň vyměří platebním výměrem. Pokud se vyměřená daň neodchyluje od zálohy tvrzené v přiznání, hledí se na zálohu jako na tvrzenou daň a uhrazená záloha se započte na úhradu splatné daně. Výsledek vyměření nemusí správce daně poplatníkovi oznamovat. Pokud je daň vyměřená správcem daně vyšší než záloha, je rozdíl splatný ve lhůtě 30 dnů od doručení platebního výměru.

Zvolí-li si poplatník zjištěnou cenu, je povinen doložit znalecký posudek, v přiznání vyčíslit daň a ve lhůtě pro podání přiznání ji zaplatit.

Lhůta pro podání přiznání je nejpozději do konce třetího měsíce následujícího po měsíci, v němž byl v katastru nemovitostí proveden vklad. Zdroj: www.financnisprava.cz

 Základní informace: Zápisem týkajícím se práv do katastru nemovitostí se rozumí zápis věcných práv, práv ujednaných jako věcná, nájmu a pachtu do katastru. Existují tři druhy zápisů do KN: vklad, záznam a poznámka, avšak podle nové právní úpravy se všechna věcná práva zapisují vkladem. O vyznačení, že právní poměry jsou dotčeny změnou, informuje katastrální úřad osoby, jejichž práva zapsaná v katastru se podle navrhovaného zápisu mají změnit nebo zaniknout, a to buď prostřednictvím služby sledování změn, do datové schránky, nebo doporučeným dopisem fyzickým osobám s trvalým pobytem v ČR na adresu trvalého pobytu, fyzickým osobám nemajícím trvalý pobyt v ČR na adresu bydliště, právnickým osobám na adresu sídla.

  • Navrhovatel může vzít návrh na vklad zpět, vkladové řízení se však zastaví pouze v případě, že s tím souhlasí všichni účastníci vkladového řízení.
  • Katastrální úřad po uplynutí lhůty 20 dnů po odeslání informace osobám, jejichž práva zapsaná v katastru se podle navrhovaného zápisu mají změnit nebo zaniknout rozhodne, že se vklad povoluje, jestliže jsou podmínky pro povolení vkladu splněny; v opačném případě návrh zamítne.
  • V případě, že byl vklad povolen a proveden, zašle katastrální úřad účastníkům řízení vyrozumění o tom, jaký vklad byl do katastru proveden. Je-li účastník, jehož práva k nemovitosti podle zápisu zanikají nebo se omezují, ve vkladovém řízení zastoupen zmocněncem, vyrozumí katastrální úřad o provedeném vkladu nejen zmocněnce, ale i přímo účastníka vkladového řízení.
  • Proti rozhodnutí, kterým se vklad povoluje, není přípustný žádný opravný prostředek, přezkumné řízení, obnova řízení ani žaloba ve správním soudnictví.
  • Proti rozhodnutí o zamítnutí vkladu je přípustná žaloba podle ustanovení občanského soudního řádu o řízení ve věcech, o nichž bylo rozhodnuto jiným orgánem, která musí být podána ve lhůtě 30 dnů ode dne doručení rozhodnutí. Zdroj: www.cuzk.cz
Upozorňujeme naše klienty na povinnosti vyplývající z ustanovení § 125 zák.č. 183/2006 Sb. (stavební zákon), tj. na povinnost odevzdat stavební dokumentaci k předmětným nemovitostem novému vlastníkovi, a ze zák.č. 406/2000 Sb. zejména na povinnost mít vyhotoven Průkaz energetické náročnosti budovy (PENB) předmětných nemovitostí již při inzerci prodeje a tento průkaz předat novému vlastníkovi nejpozději při podpisu zprostředkovávané smlouvy. Pokud zprostředkovateli nebude předložen průkaz energetické náročnosti budovy, bude uvádět nejhorší třídu energetické náročnosti G.